Toimitusehdot

Voimassa 1.6.2017 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Pidibob Oy, y-tunnus 2808464-8. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessaan verkkokaupasta tilaajan vahvistaa tutustuneensa kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin ja sitoutuu niihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksut välittyvät Checkout Finland Oyn kautta. Maksuvaihtoehtoina toimivat korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Checkout Finland Oy:n (2196606-6, Varastokatu 3A, 33100 Tampere) ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun tilaus on vastaanotettu, lähetämme tilaajalle sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilauksen tiedot. Tilaajan tulee aina tarkistaa tilausvahvistuksen sisältö. Mahdolliset kysymykset tulee välittömästi lähettää asiakaspalveluumme. Tilausvahvistus tulee aina säästää mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Tilaajan tulee aina tarkistaa, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

email: pidibob.oy@gmail.com

whatsup tai SMS: 0405001027 (pyrimme vastaamaan kahden tunnin sisällä klo 10-18)

Toimitusaika

Toimitusaika varastossa oleville tuotteille on 3 arkipäivää (ma – pe). Tilausruuhkan sattuessa pyrimme toimittamaan tuotteet 5 – 7 arkipäivän kuluessa. Maksutavasta riippuen toimituksen lähtemiseen kuluu 1-3 arkipäivää siitä kun suoritus näkyy tilillämme.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitustapoina meillä on Postin paketti ja Schenkerin noutopistepaketti. Schenkerin noutopisteet löydät täältä: www.noutopistepaketti.fi

Tuotteen palauttaminen

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Jos haluat palauttaa tuotteet, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme:

email: pidibob.oy@gmail.com

whatsup tai SMS: 0405001027 (pyrimme vastaamaan kahden tunnin sisällä klo 10-18)

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot: nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi sekä kopio tilausvahvistuksesta. Muistathan pakata tuotteen huolellisesti, mielellään samaan pakkaukseen missä tuote saapui sinulle.

Palautuksen postimaksut tai muut kustannukset asiakas maksaa itse.

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus ja mikäli paketti palautuu myyjälle, veloitamme uudelleenlähetyksestä uudet lähetyskulut sekä palautuksesta aiheutuneet kulut.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Tuotteen vaihtaminen

Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Vaihtotilanteessa asiakas maksaa tuotteen palautuksesta koituvat postikulut ja Pidibob uuden tuotteen lähetyskulut yhden kerran. Mikäli korvaavaa tuotetta ei verkkokaupasta sillä hetkellä löydy, toimitaan tilanteessa asiakaspalautuksen tavoin.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta:

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen pidibob.oy@gmail.com tai postitse:

Pidibob Oy
Rajatie 12, 04260 KERAVA

Asiakkaan on tehtävä ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta 14 päivän sisällä tuotteen toimituksesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin/Schenkerille.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.