Toimitusehdot

Voimassa 21.9.2020 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Pidibob Oy, y-tunnus 2808464-8. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessaan verkkokaupasta tilaajan vahvistaa tutustuneensa kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin ja sitoutuu niihin.

Maksaminen ja maksutavat

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: [email protected]
Puhelin: 09 315 82 555 (arkisin klo 9-17)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun tilaus on vastaanotettu, lähetämme tilaajalle sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilauksen tiedot. Tilaajan tulee aina tarkistaa tilausvahvistuksen sisältö. Mahdolliset kysymykset tulee välittömästi lähettää asiakaspalveluumme. Tilausvahvistus tulee aina säästää mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Tilaajan tulee aina tarkistaa, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

email: [email protected]

whatsup tai SMS: 0405001027 (pyrimme vastaamaan kahden tunnin sisällä klo 10-18)

Toimitusaika

Toimitusaika varastossa oleville tuotteille on 3 arkipäivää (ma – pe). Tilausruuhkan sattuessa pyrimme toimittamaan tuotteet 5 – 7 arkipäivän kuluessa. Maksutavasta riippuen toimituksen lähtemiseen kuluu 1-3 arkipäivää siitä kun suoritus näkyy tilillämme.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitustapoina meillä on Postin paketti ja Ärrä-paketti. Noudosta on sovittava aina erikseen.

Tuotteen palauttaminen

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Jos haluat palauttaa tuotteet, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme:

email: [email protected]

whatsup tai SMS: 0405001027 (pyrimme vastaamaan kahden tunnin sisällä klo 10-18)

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot: nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi sekä kopio tilausvahvistuksesta. Muistathan pakata tuotteen huolellisesti, mielellään samaan pakkaukseen missä tuote saapui sinulle.

Palautuksen postimaksut tai muut kustannukset asiakas maksaa itse.

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus ja mikäli paketti palautuu myyjälle, veloitamme uudelleenlähetyksestä uudet lähetyskulut sekä palautuksesta aiheutuneet kulut.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Tuotteen vaihtaminen

Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Vaihtotilanteessa asiakas maksaa tuotteen palautuksesta koituvat postikulut ja Pidibob uuden tuotteen lähetyskulut yhden kerran. Mikäli korvaavaa tuotetta ei verkkokaupasta sillä hetkellä löydy, toimitaan tilanteessa asiakaspalautuksen tavoin.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta:

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen [email protected] tai postitse:

Pidibob Oy
Rajatie 12, 04260 KERAVA

Asiakkaan on tehtävä ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta 14 päivän sisällä tuotteen toimituksesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin/Schenkerille.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.